VERKOOPVOORWAARDEN - RETOURVOORWAARDEN

Een artikel retourneren
1. Maak een ‘retour label’

Ga naar de pagina Jouw bestelling volgen, oer je bestelnummer en je e-mailadres in en klik op 'een artikel retourneren' (geregistreerde klanten kunnen naar hun bestelgeschiedenis op jouw account). Selecteer de artikelen die je wilt retourneren, de gewenste manier van retourzenden (afgeven op een afhaalpunt of laten afhalen door de transporteur op een opgegeven adres), en de reden voor de retourzending. Print vervolgens het etiket.

2. Verpak de producten met het retourlabel

Verpak de bestelling in de oorspronkelijke doos (er kan ook een andere doos worden gebruikt maar we proberen hergebruik zo veel mogelijk te stimuleren). Plaats het nieuwe etiket zo dat het oorspronkelijke etiket volledig wordt bedekt.

3. Breng de artikelen naar het afhaalpunt of overhandig ze aan de transporteur

Geef je retourzending af bij een afhaalpunt of wacht tot de transporteur het komt ophalen op de voorgestelde datum.

4. Wacht op de retourbevestiging en de terugbetaling

Je krijgt een bevestiging per e-mail wanneer je bestelling in goede orde retour is ontvangen in ons magazijn en de terugbetaling verwerkt is.

Mocht je nog vragen hebben, kijk dan op onze veelgestelde vragen over retourneren. Als je feedback wilt geven over onze retourprocedure, laat het ons dan vooral weten via onze contactpagina.

NB: ndien je de hierboven beschreven procedure niet wilt opvolgen, kun je ook je eigen manier van retourzenden kiezen. Houd er wel rekening mee dat de kosten voor het terugzenden van de goederen dan voor eigen rekening zijn en dat je het risico loopt op beschadiging of verlies van de goederen tijdens het retourzenden totdat de goederen ons bereiken.

Napapijri's retourbeleid
Herroepingsrecht

Indien je niet tevreden bent over de artikelen die je hebt ontvangen of gewoon van gedachten bent veranderd over je aankoop nadat we je de bestelbevestiging hebben ge-e-maild, kun je de artikelen binnen 30 (dertig) kalenderdagen na levering van de producten retourneren en je geld terug krijgen, mits je de producten aan ons retourneert volgens de procedure zoals die vermeld staat op onze Retourenpagina.

Dit is een herroepingsrecht dat je kunt oefenen zonder boete en zonder opgaaf van reden.
Onthoud dat, zolang een product in jouw bezit is, je er verantwoordelijk voor bent om het in veilige, zekere en goede staat te houden.

Als je je hebt bedacht (herroepingsrecht) worden alle kosten volledig vergoed, met uitzondering van de verzendkosten voor een spoedbezorging, mocht je voor deze verzendmethode gekozen hebben.

Wettelijke garantie op defecte goederen

Naast de bovenstaande garantie, kennen wij ook de wettelijke garantie van 2 jaar op productfouten. Een product is ‘defect’ als het beschadigd ontvangen wordt of als er een fabricage- of materiaalfout optreedt binnen 2 jaar na aankoop. Houd er rekening mee dat de producten die door normale slijtage beschadigd raken niet als defect worden beschouwd.

Defecte artikelen kunnen tot 2 jaar na ontvangst worden teruggestuurd en worden volledig terugbetaald, inclusief eventuele verzendkosten.